مفهوم بلیط الکترونیکی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مفهوم بلیط الکترونیکی
نوشته شده در سه شنبه 27 خرداد 1392
بازدید : 1833
نویسنده : Xeos_Ali

سفر با یک قایق بادبانی بزرگ و شیک ، قطعا یک تجربه لذت بخش برای شما خواهد بود. با این حال، پیچیدگی در شناسایی بخش های مختلف قایق بادبانی وجود دارد. برای کمک به مسافران که اقامتی عاری از سردرگمی در قایق بادبانی داشته باشند، مفهوم بلیط الکترونیکی ارائه شده است. یک نکته جالب درباره بلیط های الکترونیکی این است که اگر اطلاعاتی را که از روی این بلیط های الکترونیکی وجود دارد ،پاک کنیم  این اطلاعات قابل بازیابی خواهد بود. بلیط الکترونیکی یک سنسور نوری حساس دارد که کمک می کند تا با تغییر روشنایی در طول روز ، بتواند خود را با شرایط محیطی تطبیق دهد و حتی  به مسافرین کمک می کند که بتواند اطلاعات روی بلیط الکترونیکی را در نور تاریکی بخوانند. از جمله خصیصه های جالب بلیط الکترونیکی این است که به مسافرین کمک می کند هنگامی که مشکل یا خطری پیش آمد مسیر فرار از خطر را سریعتر بیابند و خودشان را نجات دهند.


منبع: تکنولوژی ها


center

:: موضوعات مرتبط: آموزش , تکنولوزی , ,
:: برچسب‌ها: مفهوم بلیط الکترونیکی , صنعت توریسم , بلیط فروشی , راهنمای مسافرین گردشگری , تکنولوژی برتر , تکنولوژی اینده ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: